.

idag har jag inte gjort något speciellt, var ute och gick en stund med hela familjen. det
vad skönt, länge sen ja var ute och gick+ så var det ganska skönt ute också!
har precis duschat och tvättat håret, snart ska jag åka och kolla på träningen!
dom har fys idag.
 
igår så handlade både jag&ida färdigt alla julklappar,
gud va skönt, behöver inte oroa sig för det mer! :) älskar julen den är så mysig..

det gör ont i mig, jag vill träna igen! ;(
ja orkar inte sitta hemma mer, träna är det jag tycker om och
det jag villgöra. jag vill bli som vanligt igen, ja orkar inte med
det här. jag vill leva ett normalt liv utan träningsförbud, utan vila efter maten, utan
näringsdrycker, jag vill lägga upp min mat själv, välja vad jag vill äta själv, må lika bra
som förut. Njuta av livet, maten och träningen utan att det är ett tvång.
jag vill ha mitt riktiga liv tillbaka, det är vad jag vill..

  jag&ida på skolavslutningen i 8:an ( jag&ida på skolavslutningen i åttan)


Kommentarer
Postat av: E

Att bli förbjuden att göra det man älskar är skit!

Men till slut får man göra det man älskar igen, men vägen dit känns oändlig och nästan omöjlig och näringsdrycker och påminnelsen om att man inte är som man var förr, gör ingenting lättare.

Men man måste kämpa och när man sedan står där en dag, och får träna igen och leva "normalt", så kommer man känna sig starkare än någonsin som klarat den långa vägen dit! Kämpa på <3

2008-12-23 @ 16:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0