julafton!

idag är det julafton, har haft världens mysigaste morgon som vi alltid
har på julaftons morgonen. har fått hur många fina grejjer som helst!  om man kollar ut får man ju inte
direkt några julkänslor, men i vårat hus så är det julstäming iaf! och det är huvudsaken.
snart kommer eric förbi så ska vi byta julklappar =) sedan bär det av till mormor&morfar,
imorn blir det ut till stefans mamma&pappa och sen till pappas land och på fredag till farmor.
mycket julfirande :)

för ett år sen var jag ute och sprang på julafton och gick promenader,
det är inte normalt. men i år får jag inte röra mig någonstans!
aja, idag får vi försöka få en bra dag det är trottsallt julafton!
även fast det är en jobbig dag för många.

jag har världens bästa familj och det är jag så glad över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0