ingen träning på några månader.......

känner mig nere idag. var på b idag, dom sa att jag antagligen inte för börja träna förrens jag gått upp till min vikt jag vägde innan :( och jag kommer inte få träna alla mina träningar och jag kommer få börja med att promenera och simma, fyfan säger jag bara! simma? så HIMLA TRÅKIGT!  men jag är på godväg har gått upp 2-3 kilo har 7 kvar typ. jag ska göra det bästa av det här nu, jag ska bli bra och börja träna och allt tar sin tid...... även fast det känns skit!

vi pratade om 92 dm som spelas den 6 januari, jag vill så gärna spela. vi har varit en av dom 8 bästa lagen i sverige, vi har upplevt så mycket tillsammans. det har helt klart varit en av mina bästa år någonsin. och det är våran sista cup tillsammans! jag måste vara med, dom tyckte inte det var en bra ide.. men om ja har gått upp ett kilo till den 5:e så får jag gå in och spela i någon minut? men det är bättre än ingenting, då får jag känna lycka igen. + fick lägga till en halv näringsdryck för att få spela.

idag ska jag till stan, med tjejerna <3 lär vara sjukt mycket folk. men då känns det som jul!

måste bara säga att jag har världens bästa vän ida, och du är min solstråle.
du är den bästa som finns  ♥

tjejerna<3 bilden är från förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0