dan föredoppar dan!

dan föredoppardan! kollade precis på "päron till farsa firar jul",
haha då känner man verkligen att det är jul! imorn är det julafton, jag fattar det inte?
känns overkligt! vill ha snö..

mår inget bra idag, ångesten är något otroligt. förstår inte hur
den kan göra såhär, få mig att må såhär. jag känner inifrån hur jag ryser,
vill bort från mig själv. men det går inte och jag ska bli bra igen. vill få bort
den här känslan, jag orkar den inte mer!!!!
 men jag har bestämmt mig, spelar ingen roll hur mycket jag går ner kmr förr eller senare gå
upp det igen. jag har förstått det, jag har slösat tillräckligt med tid..
och såhär vill inte jag leva mitt liv!!
jag vill spela fotboll, vara glad och njuta av livet!
även fast det inte känns som om det livet kan tillhöra mig?
men det kan det, det kan det..

det värsta med det här är att det sitter i huvudet, allt sitter i huvudet.
är rädd att gå upp allt och sedan fortfarande må såhär.

jag saknar fotbollen så otroligt mycket, det är sjukt.
men endå har jag ingen kraft, jag skulle aldrig orka träna. även fast det
känns skit och säga det, men ja orkar knappt inte gå eller nått.
kommer ha tappat allt när jag väl får börja träna :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0